HEEFT U VRAGEN?
Veel gestelde vragen particuliere verhuizingen
Het is aan te raden om je verhuizing minimaal 8-10 weken van tevoren te plannen. Dit geeft je genoeg tijd om alles te organiseren en een verhuisbedrijf in te schakelen.
De kosten zijn afhankelijk van verschillende factoren. De afstand, de hoeveelheid spullen, het gebruik van een verhuislift en extra diensten zoals opslag, (de)montage van meubels en inpakservice spelen een rol. Wij komen graag bij je langs voor het maken van een vrijblijvende offerte. Tijdens de offerte spreken we een eerlijke prijs met je af.
Ja! Wij bieden een inpakservice aan. Jouw spullen pakken we zorgvuldig voor je in. Dit doen wij op een georganiseerde en veilige manier. Dit scheelt veel tijd en zorgt ervoor dat jouw spullen zorgeloos van A naar B worden gebracht.
Gebruik stevig verpakkingsmateriaal zoals bubbelplastic. Vul de lege ruimtes in dozen op met opvulmateriaal. Je kunt gebruikmaken van ons bubbelplastic en inpakpapier om jouw breekbare spullen zo goed mogelijk in te pakken. Ook bieden wij extra zorg voor kwetsbare en breekbare items zoals kunst, schilderijen, elektrische apparaten et cetera.
Heb je 10, 20, 50 of meer dan 100 verhuisdozen nodig? Bij ons krijg je verhuisdozen in bruikleen of kopen. Je kunt ze ongeveer 5 weken voor de verhuizing bij ons ophalen. Ook hebben wij een bezorg- en ophaalservice met gunstige tarieven. Deze vergoeding hangt af van de afstand van en naar ons kantoor in Almere-Haven. Verder kun je gebruikmaken van ons inpakpapier, bubbelplastic en stickers. Zo zorg je ervoor dat al jouw spullen de bescherming krijgen dat het nodig heeft. De stickers zijn behulpzaam voor het categoriseren van de dozen.
Wij kunnen jouw grote meubels op verschillende manieren vervoeren. Vaak kunnen de grote meubels gedemonteerd worden. Wij zetten de meubels graag voor je in en uit elkaar tijdens de verhuizing. Ook kan het voorkomen dat een groot meubelstuk enkel door het raam verplaats kan worden. Tijdens de offerte zullen wij inventariseren en adviseren.
Wij beschikken over de volgende inpakmaterialen:
- Verhuisdozen
- Garderobe dozen, speciaal voor hangende kleding
- Schilderijkoffers
- Computer dozen, speciaal voor complete werkplekken
- Bubbelplastic
- Inpakpapier
- Stickers
- Stucloper
- Exportverpakkingen voor buitenland verhuizingen
Ja! Wij bieden opslagmogelijkheden aan in onze locatie in Almere-Haven. Dit is handig als je nog niet direct naar je nieuwe woning kunt verhuizen. Ook kan het zijn dat jouw spullen tijdelijk opgeslagen moeten worden voor een andere reden. Geen enkel probleem, wij regelen het voor je!
- Verzekeringswerk
- Afvoeren vloeren/meubels
- Opslag meubels
- Inpakken en uitpakken dozen
- Zorg dat alles ingepakt en gelabeld is. Zo kunnen de verhuizers de juiste dozen in de juiste kamer zetten. Bijvoorbeeld: keuken spullen 🡪 keuken.
- Informeer eventueel je buren over de te neerzetten verhuislift of verhuiswagen.
- Woon je in een drukke straat en kan de verhuiswagen niet zo makkelijk een plek vinden? Probeer dan parkeerplekken of een andere plek te regelen voor de verhuiswagen.
Helaas komt het voor dat er iets beschadigd tijdens een verhuizing. Ons streven is om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Gebeurt dit toch? Dan zijn wij verzekerd tegen schade. Wij hebben de meest complete All-in Verhuispolis voor een bedrag tot €100.000. Wij hanteren een eigen risico van €50. Is er schade opgelopen tijdens de verhuizing? Meld dit aan de voorman, daarnaast zorg dan dat je deze schade binnen 5 werkdagen schriftelijk bij ons hebt gemeld. Wij zullen vervolgens samen met jou een passende oplossing vinden voor de gelopen schade.
Ja! Wij bieden een (de)monteerservice aan. Zo zetten we bijvoorbeeld kasten en grote meubels in en uit elkaar. Moet er een lamp opgehangen worden? Geen probleem! Deze extra service bieden wij je graag aan. Tijdens de offerte zullen we met je overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Wij kunnen de spullen die je niet mee wilt nemen voor je afvoeren.
Deze gaan desgewenst naar een kringloop of brengen we naar Cirwinn (wij als commerciële partij kunnen niet bij de stort van de gemeente terecht)
De kosten hiervoor hangen af van de hoeveelheid/type spullen.
HEEFT U VRAGEN?
Veel gestelde vragen zakelijke verhuizingen
Een goede planning is cruciaal. Wij zullen een schema maken dat aansluit op jouw bedrijfsactiviteiten. Wij zullen tijdens de offerte bespreken hoe we dit zo goed mogelijk kunnen organiseren.
De duur hangt af van de omvang van de verhuizing. De hoeveelheid inventaris en de afstand tussen locaties spelen hierin een grote rol. Vooraf zullen we een duidelijke (projectplan)tijdsplanning opstellen zodat je niet voor verassingen komt te staan.
Er zijn verschillende mogelijkheden voor een zakelijke verhuizing.
Denk bijvoorbeeld aan:
- Inpakken en uitpakken van kantoorinventaris.
- Demontage en montage van meubels.
- Opslag van inventaris/extra voorraad
- Transport van apparatuur/machine.
Dit is een keuze die je kunt maken. Wij nemen in principe al het werk uit handen, maar je personeel kan helpen met inpakken van persoonlijke items of/en het labelen van hun werkplekken. Ook kan het personeel op de verhuisdag zelf meehelpen. Dit in goed overleg met ons.
- Informeer medewerkers, klanten en leveranciers over de verhuizing.
- Update het adres op je website, sociale media en bij officiële instanties.
- Zorg voor toegang tot de oude én nieuwe locatie op de verhuisdag.
Ja! Dit is zeker mogelijk. Wij bieden hiervoor opslagmogelijkheden aan in onze loods in Almere-Haven. Dit kan handig zijn als je nog niet direct in je nieuwe locatie kunt intrekken of als er bijvoorbeeld renovaties plaatsvinden. Denk hierbij aan pallet opslag, archiefopslag of kostbare machines.
Wij kunnen oude meubels en/of apparatuur voor je afvoeren of recyclen.
De kosten hiervan zijn op aanvraag
Ja! Wij hebben de meest complete All-in Verhuispolis voor een bedrag tot €100.000. Wij hanteren een eigen risico van €50. Is er schade opgelopen tijdens de verhuizing? Zorg dan dat je deze schade binnen 5 werkdagen schriftelijk bij ons hebt gemeld. Wij zullen vervolgens samen met jou een passende oplossing vinden voor de gelopen schade.